Weszła gdy druga mi obciągała

Nie będę się krył, iż jest z mojej osoby lekki pijaczek. W aktualnym miesiącu byłem na pięciu imprezach w akademikach. Dużo się w czasie nich działo, na przykład na trzeciej z nich już o 22 godzinie przyjechała policja, bo ziomek się tak nawalił, iż wywalił dwa garnki przez okno… Za to na ostatniej imprezie, na jakiej byłem, na początku nie bawiłem się zbyt dobrze, jednak do momentu, kiedy zjawily się panny, jakie wpadły mi w oko kiedyś na starej imrezie. Nie raz wyobrażałem sobie, jak bym się nimi zajął, gdyby wtedy zatrzymać czas. Jak tylko je zobaczyłem, moje fantazje natychmiast zjawiły się z powrotem, zatem postanowiłem coś zdziałać, aby pozwolić mi urzeczywistnić te wizje. Postanowiłem wypić jeszcze piwo na porawę animuszu, tyle że już przy kolejnym chauście usiadła przy mnie jedna z tych laseczek, chyba ta najbardziej piersiasta, i z uśmiechem spytała się – to taki z Ciebie żulik? Oddałem w takim razie jej moje piwo, a kolejne wypiliśmy już razem, na kolejnym usiadła mi już na kolanach, a ja lekko smyrałem jej pośladki. W końcu zabawa się rozkręciła i ktoś zgasił lampy, poszliśmy do pustego pokoiku, gdzie rozpoczeliśmy grę wstępną. Zsunałem jej biustonosz i lekko przygryzałem sutki słuchając jej mruczeń. Miałem już spore wybrzuszenie w kroku i dlatego szybko się zamieniliśmy. Wymruczała że pragnie mi zrobić laske i obsuneła się na dywan szybko biorąc mojego do ust. Słuchajcie, byłem bez seksu przynajmniej od dwu tygodni a jeszcze tak się podjarałem że już po niecałych 2 min chciałem strzelić jej do ust. Wysunęła jezyk i pieściła mnie dłonią wyczekując na wytrysk a jak byłem juz przed, w tym momencie do pokoiku zajżała  jego właścicielka. W tym momencie zacząłem szczytować i cały orgazm przeżyłem patrząc się w jej roześmiane oczy. Kiedy zakończyłem strzelać pozostawiła nas w spokoju a ja zająlem się nową koleżanką jednak najciekawsze do opisywania była dokładnie ta scena.

Skomentuj

