Podglądałem

Niedawno wybrałem się ze znajomą na wakacje do zakopca, gdzie zamieszkaliśmy w domku u wesołych właścicieli, przestronnego pokoju w jakim mieliśmy do dyspozycji własną łazienkę. To był bardzo dobry plan, aby wziąć lokum z prysznicem, gdyż tylko po dotarciu do celu moja znajoma udała się pod prysznic. Ja usiadłem na łóżku i oglądałem telewizję, gdy zobaczyłem jej rozbierające się ciałeczko zniekształcone przez szybę w drzwiach  łazienki. Przeleciało mi przez mózgownice, że jestem podglądacz, jednak wzruszyłem ramionami, podkradłem się pod drzwi u dołu których były okrągłe wywietrzniki. Przypłaszczyłem się do podłogi, i początkowo ujżałem jej stópki, a zbliżając się bliżej do otworów widziałem także jej łydki i opalone uda. Mimo że oglądałem ją już raz rozebraną, to podglądanie jej jak jakiś podglądacz bardzo mnie podjarało. Po chwili rozebrana odsunęła się i weszła do brodzika, gdzie mogłem ją podziwiać już całą. Nie mogłem się powstrzymywać, więc wyciągnąłem  członka z rozporka i zacząłem się masturbować patrząc, jak piana spływa po jej jędrnym ciele, jak mydli piersi i polewa wodą. Nie potrzebowałem zbyt długo walić konia, by poczuć, że już niedługo się spuszczę, wstałem więc idać po chusteczki, na które się spuściłem i dalej oglądałem tvn , jak gdyby nic sie nie stało😀

Skomentuj

