Miłe obciąganko

W ubiegły weekend pojechaliśmy z kumplami na jakiś koncert hiphopowy jednak mieliśmy plany tego wieczora mocno napić, to wybraliśmy się podmiejskim. Na miejscu oczywiście tłumy ludzi, czyli norma, natomiast całkiem spodobało nam się, iż było tam sporo małolatek. DJ zapodawał naprawdę fajną muzę, hiphopy na scenie mieli z ludzmi świetny kontakt, i już po browcu udało nam się bardzo fajnie złapać klimat. Na sali, wokół mnie, było kilka niezłych lasek, jedna z nich od razu zwróciła moją uwage. Blondynka średniego wzrostu, o niezwykle niewinnym wyrazie twarzy, ubrana w podkoszulku swojej uczelni. Niby bezpośrednio z zajęć a jednocześnie strasznie seksownie. Podniecało mnie jak tańczyła, jej ciałeczko wspaniale poruszało się w rytm muzyki. Stałem tam patrząc się w jej falujący, prześliczny D biust zauważyłem, że zwolniła i na mnie patrzy. Speszyłem się, ale jej najwyraźniej to się spodobało, zaraz potem poruszała się już tak blisko iż co rusz wciągałem do nosa jej perfumy. W tańcu lekko ocieraliśmy się o siebie, rzekomo przypadkowo, jednak każde z nas wiedziało, że robilismy to celowo. Po zakończonym kolejnym kawałku skierowała się w stronę toalety, a ja wiedziałem, że musze być przy niej. Ciekawy byłem czy czeka mnie dzisiaj jakieś przyjemne obciągako któremu nie miałem nic przeciwko. Wszedłem z nią szybko do kabiny, a ona nie czekając na nic, od razu wyjęła mój instrument, który momentalnie zwiększył się praktycznie trzykrotnie. Lizała mnie długimi liźnięciami i namiętnie i połknęła co do kropelki. Nr tel niestety dać nie chciala, mimo że przegadaliśmy potem wspólnie z 2 godzinki.

Skomentuj

